Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1

1
ISSN:1330-0288
Autor:Lamza Posavec, Vesna
Naslov:Mogući utjecaj objavljenih rezultata predizbornih anketa na izborno ponašanje birača
Matična publikacija:Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [urednica Maja Štambuk], god. 16(2007), br. 1-2(87-88), str. 73-97
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2007
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung
Sažetak:U istraživanju na reprezentativnim uzorcima punoljetnoga stanovništva Hrvatske uoči izbora za Hrvatski sabor 2003. i izbora za predsjednika RH 2005., nastojao se procijeniti mogući utjecaj publiciranih rezultata predizbornih anketa na glasačke preferencije i namjeru izlaska na izbore.
Ključne riječi:istraživanje javnoga mnijenja * utjecaj predizbornih anketa * bandwagon-učinak * underdog-učinak * izborno ponašanje
UDK:32.019.5:[324:324.511](497.5)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:7258

Upit: UncontrolledTerms_swish=(utjecaj predizbornih anketa )

login